ارشد




  • 26 آذر 1395
    زمان ثبت نام آزمون ارشد 96

    زمان ثبت نام آزمون ارشد 96

     بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان شركت در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1396 در تمامی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بيست و دومين المپياد علمي- دانشجويي كشور مي‌رساند كه با توجه به نكات ذيل و همچنين در نظر داشتن شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنماي شركت در آزمون، مي‌توانند در آزمون مذكور ثبت نام و شركت نمايند.

    شرايط ثبت‌نام‌:

    ثبت‌نام براي آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1396 از روز چهارشنبه مورخ 95/10/1 آغاز و در روز سه شنبه مورخ 95/10/7 پايان مي‌پذيرد. لازم به تاكيد  است كه ثبت نام منحصراً به صورت اينترنتي و از طريق پايگاه اطلاع رساني اين سازمان سنجش انجام خواهد پذيرفت.

    علاقه مندان به تحصيل در دوره هاي تحصيلات تكميلي مي بايست، ضمن اطلاع از شرايط عمومي و اختصاصي.....

    به ادامه مطلب مراجعه فرمائید .

     

  • 2 آذر 1395
    زمان ثبت نام فراگیر پیام نور 95

    زمان ثبت نام فراگیر پیام نور 95

    سازمان سنجش زمان ثبت نام فراگیر نوبت هفدهم را از روز چهار شنبه 1395/09/3 الی 1395/09/13 به مدت ده روز کاری اعلام نمود .

    به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور بهمن ماه سال 1395 (نوبت هفدهم) مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در آزمون مذكور منحصراً بصورت اينترنتي از روز چهارشنبه مورخ 95/09/03 آغاز و در روز شنبه مورخ 95/09/13 پايان مي‌پذيرد. لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني  www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و شركت در آزمون مذكور اقدام نمايند.
    با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌نام به صورت اينترنتي انجام مي‌شود، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه بانكي شتاب كه پرداخت الكترونيكي آن‌ها فعال مي‌باشد، با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان و پرداخت مبلغ 650/000 (ششصد و پنجاه هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام نمايند.
    لازم به توضيح است آزمون مذكور در روز جمعه مورخ 15/11/95 برگزار خواهد شد.

    جهت مشاهده منابع به ادامه مطلب مراجعه فرمائید .

     

  • 24 خرداد 1395
    نتیجه آزمون ارشد 95

    نتیجه آزمون ارشد 95

    حسابداری بیست به اطلاع كليه شركت كنندگان در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته) سال 1395 مي‌رساند، نتايج اوليه آزمون مذكور در روز سه‌شنبه مورخ 95/3/25 منتشر مي‌گردد. لذا داوطلبان مي‌توانند براي اطلاع از وضعيت علمي و رويت كارنامه نتيجه اوليه خود در تاريخ مذكور به سايت اينترنتي اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org مراجعه نمايند. ضمناً داوطلباني كه مطابق مندرجات كارنامه مجاز به انتخاب رشته مي باشند لازم است از تاريخ 95/3/30 الي 95/4/2 نسبت به تكميل فرم انتخاب رشته خود از طريق سايت سازمان اقدام نمايند. اطلاعيه تكميلي اين سازمان در خصوص اعلام نتيجه اوليه، انتشار دفترچه راهنماي انتخاب رشته و نحوه انتخاب رشته داوطلبان همزمان با اعلام نتايج اوليه در روز سه‌شنبه مورخ 95/3/25 در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان منتشر خواهد شد.

  • 7 اردیبهشت 1395
    زمان آزمون و پرینت کارت ارشد 95

    زمان آزمون و پرینت کارت ارشد 95

    برگزاري آزمون و پرينت كارت شركت در آزمون

    آزمون براي ‌136 كدرشته‌‌ امتحاني‌ در نوبت صبح و بعدازظهر روزهاي پنجشنبه و جمعه مورخ 16 و 17 ارديبهشت‌ماه سال 1395 و براساس اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون رشته امتحاني مربوط برگزار خواهد شد. داوطلبان‌ متقاضي‌ هر يك‌ از كدرشته‌هاي امتحاني‌ لازم‌ است‌ به نشاني مندرج بر روي كارت شركت در آزمون مراجعه نمايند.

    لازم به توضيح است که كارت شركت در آزمون حاوي اطلاعات ثبت‌نامي، تاريخ و محل برگزاري آزمون داوطلبان از روز دوشنبه 95/2/13 براي مشاهده و پرينت بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌اي (نام‌، نام‌خانوادگي، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد پيگيري) نسبت به پرينت كارت شركت در آزمون اقدام نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و همچنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است. لذا كليه داوطلبان بايستي شخصاً براي پرينت كارت شركت در آزمون اقدام نمايند.

    تبصره- آن دسته از داوطلباني كه علاوه بر كدرشته امتحاني اصلي متقاضي شركت در يكي از 66 كدرشته امتحاني به عنوان رشته امتحاني دوم نيز بوده‌اند، مي‌بايست كارت شركت در آزمون رشته امتحاني دوم خود را نيز از پايگاه اطلاع‌رساني فوق پرينت و به آدرس حوزه امتحاني مندرج بر روي كارت مراجعه نمايند.

    توضیحات تکمیلی در ادامه مطلب

     

  • 6 اردیبهشت 1395
    زمان اعلام نتایج فراگیر ارشد 95

    زمان اعلام نتایج فراگیر ارشد 95

    اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي فراگیر ارشد 95  در روز چهارشنبه مورخ 95/2/8 از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجشاعلام مي‌گردد. لذا از داوطلباني كه در رديف پذيرفته‌شدگان نهايي قرار مي‌گيرند دعوت مي‌شود، با توجه به مندرجات اطلاعيه‌اي كه در اين خصوص به‌طور همزمان با اعلام نتايج منتشر خواهد شد، ضمن مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني اينترنتي دانشگاه پيام نور و كسب ‌اطلاع از برنامه زماني و مدارك اعلام شده مربوط به هر كد رشته‌محل، در زمان مقرر براي ثبت‌نام به نشاني مشخص شده مراجعه نمايند. 

  • 3 اسفند 1394
    تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

    تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

    حسابداری 20 به اطلاع میرساند : کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت شانزدهم از روز دوشنبه 10 اسفند 94 منتشر و قابل دسترسی میباشد.داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور برای دریافت کارت ورود به جلسه خود باید بصورت اینترنتی از طریق مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند...

    برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  • 15 بهمن 1394
    اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور در رابطه باویرایش اطلاعات شرکت کنندگان در آزمون تحصیلات تکمیلی

    اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور در رابطه باویرایش اطلاعات شرکت کنندگان در آزمون تحصیلات تکمیلی

    حسابداری20  به ‌اطلاع‌ آن دسته از داوطلبان شركت كننده در آزمون‌ ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته) سال 1395 و بيست و يكمين دوره المپياد علمي دانشجويي كشور كه در زمان مقرر (از تاريخ 94/9/16 لغايت 94/9/25) در آزمون مزبور ثبت‌نام نموده‌اند مي‌رساند، اطلاعات ثبت‌نامي داوطلبان از روز دوشنبه مورخ 94/12/3 لغايت روز چهارشنبه 94/12/5 بر روي پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما و اصلاحات جدول ذيل نسبت به مشاهده و كنترل اطلاعات ثبت‌نامي خود اقدام و در صورت تمايل نسبت به ويرايش اطلاعات اقدام نمايند....

    برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
     

  • 6 دی 1394
    مهلت ثبت نام مجدد ارشد95

    مهلت ثبت نام مجدد ارشد95

    شرایط ثبت نام برای آن دسته از داوطلبانی که نتوانسته اند در مهلت مقرر ثبت نام نمایند مجددا فراهم گردید .طبق اطلاعیه سازمان سنجش به ‌اطلاع‌ آن دسته از داوطلبان شركت كننده در آزمون‌ ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته) سال 1395 و بيست و يكمين دوره المپياد علمي دانشجويي كشور كه در زمان مقرر (از تاريخ 94/9/16 لغايت 94/9/25) در آزمون مزبور ثبت‌نام نموده‌اند مي‌رساند، اطلاعات ثبت‌نامي داوطلبان از روز دوشنبه مورخ 94/12/3 لغايت روز چهارشنبه 94/12/5 بر روي پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما و اصلاحات جدول ذيل نسبت به مشاهده و كنترل اطلاعات ثبت‌نامي خود اقدام و در صورت تمايل نسبت به ويرايش اطلاعات اقدام نمايند.
    ضمناً به منظور مساعدت و همراهي با داوطلباني كه در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نگرديده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده كه در بازه زماني فوق(94/12/3 لغايت 94/12/5)، اين دسته از متقاضيان نيز بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

     

    به ادامه مطلب مراجعه نمایید .