ارشد




  • 10 آذر 1394
    آغاز ثبت نام فراگیر پیام نور 95

    آغاز ثبت نام فراگیر پیام نور 95

    ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد دوره فراگیر نوبت شانزدهم دانشگاه پیام نور از تاریخ 94/09/09 آغاز و تا 94/09/15 ادامه دارد. 

    داوطلبان ورود به این دوره می توانند در موعد مقرر از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش‌ آموزش به نشانی www.sanjesh.org  نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

    ضمنأ دفترچه راهنمای پذیرش دانشپذیر از طریق پایگاه مذکور و سایت حسابداری 20 در موعد مقرر قابل دسترسی خواهد بود. به داوطلبان نیز پیشنهاد می شود  با توجه به زمان اندک ثبت نام، در همان روزهای اولیه ثبت نام نمایند.

     کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای آزمون 11 و 12 اسفند ماه از طریق سایت سازمان سنجش توزیع می گردد .

    گفتنی است، بر اساس زمان بندی آزمون دانشپذیری دوره مذکور در تاریخ 94/12/13 برگزار می شود.

     

    دانلود دفترچه راهنما و منابع در ادامه مطلب

  • 23 آبان 1394
    زمان ثبت نام ارشد 95

    زمان ثبت نام ارشد 95

    حسابداری بیست به اطلاع متقاضیان ثبت نام ارشد ناپیوسته سال 95 می رساند با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام از 94/09/16 الی 94/09/22 می باشد . داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت نام نمایند .
    لازم به ذکر است زمان برگزاری آزمون در تاریخ های 16 و 94/02/17 می باشد .

    جهت توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

  • 19 مرداد 1394
    زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه پیام نور

    زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه پیام نور

    قابل توجه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 

    اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي اين مرحله در روز چهارشنبه مورخ 94/5/21 از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org اعلام مي‌گردد. لذا از داوطلباني كه در رديف پذيرفته‌شدگان نهايي قرار مي‌گيرند دعوت مي‌شود، با توجه به مندرجات اطلاعيه‌اي كه در اين خصوص به ‌طور همزمان با اعلام اسامي آنان منتشر خواهد شد، ضمن مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني اينترنتي دانشگاه پيام‌نور و كسب ‌اطلاع از برنامه زماني و مدارك اعلام شده مربوط به هر كد رشته‌محل، در زمان مقرر براي ثبت‌نام به نشاني مشخص شده مراجعه نمايند.

  • 11 مرداد 1394
    تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد 95

    تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد 95

     قابل توجه داوطلبان ارشد95

    آزمون کارشناسی ارشد سال 95 بجای بهمن ماه در تاریخ 16 و 17 اردیبهشت ماه سال 95 برگزار می گردد

    برای اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید .

  • 19 تیر 1394
    نتیجه ارشد فراگیر پیام نور 94

    نتیجه ارشد فراگیر پیام نور 94


    زمان اعلام نتایج کارنامه آزمون دوره هاي فراگیرارشد دانشگاه پیام نور اعلام شد .
    بنابر اطلاعیه دانشگاه پیام نور و سازمان سنجش کشور داوطلبان ارشد دانشگاه پیام نور می توانند اواخر مرداد ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با وارد نمودن مشخصات (شماره پرونده و شماره داوطلبی ) نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایند .
    جدول زمانبندی فراگیر پیام نور پذیرش مهرماه 94
    .....
    به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

     

  • 29 اردیبهشت 1394
    انتخاب رشته ارشد 94

    انتخاب رشته ارشد 94

    انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال 94 برای کلیه متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند شروع گردید . داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش انتخاب رشته خود را انجام دهند

    ذکر چند نکته الزامی است:

    نکته های مربوط به کارت علاقمندی

    • توجه ویژه : در صورتی که قبلا در زمان ثبت نام گزینه علاقمندی به پیام نور و غیرانتفاعی را انتخاب ننموده اید و هم اکنون مجاز به انتخاب رشته های دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی می باشید می توانید باخرید کارت علاقمندی و وارد کردن آن در زمان انتخاب رشته تمایل خود را به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی-غیرانتفاعی اعلام کنید در غیر اینصورت در این این رشته ها گزینش نخواهید شد .

    در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند انتخاب رشته می توانید با شماره 021-88923595-9 تماس گرفته ویا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام نمایید. ساعت پاسخ گویی از ساعت 8:30 صبح الی 12:30 و بعداز ظهر از ساعت 13:30 تا 15:00 بجز ایام تعطیل

  • 14 اردیبهشت 1394
    نتایج اولیه کارشناسی ارشد 94

    نتایج اولیه کارشناسی ارشد 94

    سازمان سنجش آموزش كشور بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان شركت كننده درآزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1394 مي‌رساند، نتايج اوليه آزمون مذكور در روز سه شنبه مورخ 1394/02/22 منتشر مي‌گردد. لذا داوطلبان مي‌توانند براي اطلاع از وضعيت علمي و رويت كارنامه نتيجه اوليه خود در تاريخ مذكور به سايت اينترنتي اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org مراجعه نمايند. ضمناً اطلاعيه تكميلي اين سازمان در خصوص اعلام نتيجه اوليه و نحوه انتخاب رشته داوطلبان متعاقباً اعلام خواهد شد

  • 26 فرودین 1394
    پرینت کارت ورود به جلسه فراگیر 94

    پرینت کارت ورود به جلسه فراگیر 94

    بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شركت در آزمون دوره فراگير مقطع كارشناسي‌ارشد دانشگاه پيام‌نور در سال 1394 (نوبت پانزدهم) مي‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز جمعه مورخ 4/2/94 در 101 شهرستان و مراكز استانهاي مختلف كشور برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 دقيقه صبح آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند برگزاري آزمون بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

    لينك مربوط به كارت شركت در آزمون و برگ راهنماي آزمون از روز سه‌‌شنبه 1/2/94 بر روي سايت اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملي، سال تولد و ...) و يا اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد رهگيري و ...) خود نسبت به مشاهده و تهيه پرينت كارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمايند.

    به ادامه مطلب مراجعه نمایید.