تغییر سایت ارسال لیست بیمه

تغییر سایت ارسال لیست بیمه

از مرداد ماه سال جاری سامانه جدید ارسال لیست و پراخت حق بیمه تأمین اجتماعی به نشانی Es.tamin.ir جایگزین سامانه سابق به نشانی Samt.tamin.ir می‌شود.

سامانه جدید از مرداد ماه 1400 در اختیار تمامی کارفرمایان برای بارگذاری لیست ماهانه حق بیمه قرار می‌گیرد

به منظور سهولت کاربران در فرآیند ارسال لیست حق بیمه راهنمایی‌های لازم به مخاطبین در این خصوص صورت می‌گیرد و دریافت برگ پرداخت رانندگان انفرادی، کارگران ساختمانی و سایر بیمه شدگان خاص از طریق سامانه Samt.tamin.ir نیز امکان پذیر خواهد بود.

لینک سایت جدید تامین اجتماعی

 

این سامانه چیست؟

این سامانه تمامی سرویس های موجود و همچنین خدمات غیر حضوری جدید سازمان را در یک درگاه مجتمع و یکپارچه در خود جای داده است.

همچنین این پرتال مرجع مطمئن و سریعی را جهت آگاهی و استفاده از سرویس های جدید برای مخاطبین سازمان فراهم آورده است.

 

چگونه از آن استفاده کنم؟

در صورتی که قبلا مشترک سرویس های متمرکز سازمان تامین اجتماعی (از قبیل پرتال نمایش سابقه) بوده اید نیازی به ثبت نام مجدد نیست. اما اگر برای اولین بار با این پرتال کار می کنید در صورتی که خدمات مورد نظر شما نیاز به احراز هویت داشته باشد می بایست در پرتال ثبت نام کرده و نام کاربری (کدملی) و رمز دریافت کنید.

لطفا توجه داشته باشید که جهت استفاده از سرویس های عمومی و شخصی انجام مراحل ثبت نام غیرحضوری کفایت می کند ولی استفاده از سرویس های کارفرمایی علاوه بر ثبت نام در سامانه، مستلزم مراجعه حضوری به شعبه جهت تکمیل فرم تعهد نامه خواهد بود.