سامانه فیش حقوقی مستمری بگیران

سامانه فیش حقوقی مستمری بگیران

سامانه ارائه خدمات فیش مستمری بگیران

راهنمای استفاده از سامانه ارائه خدمات فیش مستمری بگیران:

۱- پر کردن هر چهار آیتم موجود در این بخش الزامی است.

 ۲- کد ملی را بدون خط تیره وارد کنید.

 ۳- جهت درج شماره مستمری، از صفحه اول دفترچه درمانی می توان استفاده کرد.

 ۴- جهت جستجوی شعبه مورد نظر ،ابتدا نام استان در محل مورد نظر درج و نام شعبه را از لیستی که در قسمت زیرین ظاهر خواهد شد انتخاب کنید.

 ۵- مستمری بگیران استان تهران بایستی در انتهای فهرست اسامی استان ها یکی از ادارات کل شرق و یا غرب تهران بزرگ را انتخاب نمایند.

۶- نام تهران بزرگ در اسامی استان ها فقط مربوط به شعب سیمان تهران و شرکت نفت می باشد.

۷-برای مشاهده این صفحه بهتر است از نگارش هفت یا بالاتر اینترنت اکسپلورر Internet Explorer یا آخرین ورژن موزیلافایرفکسMozilla firefox استفاده نمائید.

۸- در صورتیکه شماره ملی در شعبه مورد نظر یافت نشد،پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده به شعبه مربوطه مراجعه نموده و نسبت به تکمیل پرونده هویتی اقدام فرمایید.

.منبع: سایت سازمان تامین اجتماعی

سامانه فیش حقوقی مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی

بانک صادرات ایران در راستای کاهش مراجعات حضوری، هزینه ها و همچنین تکریم بازنشستگان، امکان دریافت فیش حقوقی آنان از طریق دستگاههای خودپرداز را عملیاتی کرد.

.
به گزارش بینا، این بانک در راستای تکریم و ارج نهادن به تلاش و کوشش بازنشستگان خدمت جدیدی را عملیاتی ساخته که طی آن بازنشستگان سازمان بازنشستگی کشوری که حقوق و مزایای خود را از طریق شعب این بانک دریافت می کنند بتوانند از طریق دستگاههای خودپرداز این بانک فیش حقوقی خود را اخذ نمایند که در این راستا این بانک  گزینه «دریافت فیش حقوقی بازنشستگان» بر روی دستگاههای خودپرداز  به منظور  چاپ آخرین فیش حقوقی تعیین کرده است.

.
بر اساس این گزارش بیش از یک میلیون و ۵۷۰ هزار نفر از بازنشستگان از طریق شعب این بانک در سراسر کشور حقوق و مزایای خود را دریافت می نمایند که با عملیاتی شدن این خدمت می توانند علاوه بر دریافت وجه و انجام امور مالی نظیر انتقال وجه ،  پرداخت قبوض و … فیش حقوقی خود را نیز دریافت نمایند.

.
گفتنی است این بانک در راستای انجام تکالیف و رسالت­های اجتماعی خود برای اولین بار در کشور اولین باجه ویژه پرداخت حقوق بازنشستگان را در سرپرستی غرب تهران  به منظور ارایه خدمات به این قشر زحمتکش راه اندازی نموده است.

.
شایان ذکر است بانک صادرات با دارا بودن بیش از ۳ هزار شعبه در سراسر کشور ، صدور ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار کارت الکترونیکی برای متقاضیان ،  افتتاح ۴۷ میلیون حساب الکترونیکی برای مشتریان و نصب و راه اندازی ۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودپرداز نقش بسزایی در ارتقا خدمات بانکی و تحقق اهداف بانکداری الکترونیکی در کشور دارد .