ثبت نام آزمون هاي استخدامي مشترك فراگير دستگاه هاي اجرايي كشور

ثبت نام آزمون هاي استخدامي مشترك فراگير دستگاه هاي اجرايي كشور

داتلود دفترچه راهنماي آزمون استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي كشور خرداد ماه سال 1394

جدول زماني و نکات مهم

- مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز دوشنبه 10 فروردين ماه 1394 لغايت روز 17 فروردين ماه 1394 مي باشد

- ويرايش اطلاعات ثبت نام : براي ويرايش اطلاعات از بخش مربوطه که در منوي سمت راست مي باشد اقدام نماييد.

- توجه ويژه : در طي مراحل ثبت نام از کليک بر روي دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بيش از يک صفحه مرورگر بر روي کامپيوتر خود جدا خودداري نماييد.

- توجه ويژه : در صورتي که در مراحل ثبت نام در سيستم به مشکلي برخورد کرديد، تمامي پنجره هاي مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نماييد.

- توجه ويژه : ثبت نام شما زماني تکميل گرديده که در مراحل ثبت نام از سيستم شماره پرونده 6 رقمي  و کد پيگيري ثبت نام 15 رقمي دريافت نماييد.

- توجه ويژه : در صورتي که شماره پرونده يا کدپيگيري ثبت نام را فراموش کرديد، صرفا از طريق سامانه پاسخگويي جديد و پس از "عضويت در سايت/ورود به سيستم" از بخش درخواست جديد، آزمون استخدامي مشترك فراگير دستگاه هاي اجرايي كشور (ويژه داوطلبان سازمان آموزش فني و حرفه اي) را انتخاب کنيد و با انتخاب درخواست "دريافت شماره پرونده و کد پيگيري ثبت نام" و ارائه سريال ثبت نام، بلافاصله شماره پرونده و کد پيگيري را دريافت خواهيد کرد

- توجه ويژه : جهت طرح سوال مي توانيد با شماره 02636270057 و 02636270059 تماس گرفته ويا از طريق سيستم پاسخگويي اقدام نماييد. ساعت پاسخ گويي تلفني از ساعت 8:30 صبح الي 12:30 و بعداز ظهر از ساعت 13:30 الي 15:00 بجز ايام تعطيل

توصيه‌هاي مهم به داوطلبان گرامي

1- داوطلبان بايد دفترچه راهنماي ثبت نام را بطور كامل مطالعه كرده باشند

2- داوطلبان لازم است در درج كد ملي، نام خانوادگي و نام، مشخصات شناسنامه‌اي، ارسال عكس و تمامي اطلاعات لازم ديگر دقت و توجه كافي به عمل آورند، بديهي است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.

3- در پايان ثبت‌نام اينترنتي تأييد صحت اطلاعات ارسالي به عهده شخص داوطلب مي‌باشد، لذا دقت و توجه كافي در اين خصوص به عمل آيد.

4- براي جلوگيري از مشكلات بعدي حتماً اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت‌نامي را به دقت بررسي نمايند.

5- داوطلبان پس از تكميل تقاضانامه و دريافت كد پيگيري يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداري نمايند.

6- داوطلبان لازم است اطلاعات كارت اعتباري، شماره پرونده و كد پيگيري خود را تا اعلام نتايج نهايي نزد خود نگهداري نمايند.

7- توصيه مي‌شود داوطلب فرايند ثبت‌نام را شخصاً انجام دهد و شماره پرونده و كد پيگيري دريافتي از سايت را، نزد سايرين افشا نكند.