آگهی استخدامی




  • 5 آذر 1396
    اطلاعیه برگزاری آزمون استخدامی نیروهای قراردادی سازمان امور مالیاتی کشور

    اطلاعیه برگزاری آزمون استخدامی نیروهای قراردادی سازمان امور مالیاتی کشور

    بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور در سال ۱۳۹۶ می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۹۶/۰۹/۱۰ منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند....

    به ادامه مطلب مراجعه فرمائید .

  • 29 تیر 1396
     نیروهای قراردادی تابع دولت تعیین تکلیف میشوند

    نیروهای قراردادی تابع دولت تعیین تکلیف میشوند

    عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار می‌گوید: حقوق نیروهایی که به شکل قراردادی کار می‌کنند و کارمند غیر رسمی دولت محسوب می‌شوند، حداقل دو میلیون تومان با دریافتی واقعی فاصله دارد.

    علی اصلانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر دریافتی نیروهای رسمی که در بخش‌های دولتی یا وزارتخانه‌ها مشغول کار هستند، با جمع حقوق و مزایا و اضافه‌کاری ۳ تا ۵ میلیون تومان است؛ در حالی که حداقل دریافتی نیروهای قراردادی تابع دولت که پرداختی آنها تابع مصوبات دولت است به زور به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد.

    وی افزود: کارکنان غیر رسمی دولت به این دلیل که قراردادی هستند و حکم رسمی به آنها نخورده نمی‌توانند، از افزایش حقوق و مزایای کارکنان رسمی بهره‌مند شوند، در صورتی که این ظلم بزرگ و آشکار به نیروهای کار قراردادی تابع دولت است و در حقوق و دستمزد و بازنشستگی آنها تاثیر منفی می‌گذارد.....

    به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

  • 31 تیر 1395
    استخدام مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال 1395

    استخدام مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال 1395

    طبق اطلاعیه مورخ 95/4/15 بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌‌نام در سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال 1395 می‌رساند ثبت‌نام برای استخدام نیروی انسانی در 12 دستگاه اجرایی شامل: سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان، سازمان دامپزشکی‌ کشور، سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، سازمان قضایی نیروهای مسلح، مرکز ملی رقابت، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، وزارت امور اقتصادی و دارائی، وزارت آموزش و پرورش و وزارت دادگستری از روز دوشنبه مورخ 95/4/28 از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  آغاز و تا روز یکشنبه مورخ 95/5/3 ادامه خواهد یافت. لذا از متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در آزمون دستگاه‌های فوق‌الذکر دعوت بعمل می‌آید بمنظور کسب اطلاعات و جزییات مربوط به شرایط و ضوابط آزمون و دستگاههای پذیرنده و همچنین رشته‌ها و شغل محلهای استخدام هر یک از دستگاههای اجرایی به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی که از تاریخ 95/4/28 (همزمان با شروع ثبت‌نام) برروی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار گرفته است مراجعه نمایند.

  • 19 فرودین 1395
    استخدام نیروی قراردادی پست بانک

    استخدام نیروی قراردادی پست بانک

    پست بانک ایران در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی خود تعدادی داوطلب واجد شرایط را با مدارک تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس از طریق آزمون کتبی ، مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی جذب نماید . بر این اساس داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به نشانی اینترنتی www.postbank.ir مراجعه کنند.

    شرایط عمومی:

    ۱- تابعیت ایران ومتعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران

    ۲- متدین به یکی از ادیان رسمی کشور

    ۳- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم قانونی برای آقایان (کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد )

    تذکر۱ : تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی باید قبل از تاریخ برگزاری آزمون باشد .
    تذکر۲ : برای دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی درصورت موفقیت در مراحل مربوطه ، تایید مراجع پزشکی مورد نظر بانک مبنی بر بلا مانع بودن همکاری الزامی است .

    ۴- حداکثر سن متقاضیان

    ۱- دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ۳۲ سال تمام(متولدین ۰۱/۱۱/۶۲ به بعد)
    ۲- دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ۳۰ سال تمام(متولدین ۰۱/۱۱/۶۴ به بعد)
    ۳- دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم ۲۸ سال(متولدین ۰۱/۱۱/۶۶ به بعد)

    تبصره ۱: مدت خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلب افزوده می شود .
    تبصره ۲: سوابق کاری مرتبط و قابل قبول و ارائه در بخش ارزی به حداکثر سن داوطلب متقاضی شغل کارشناس ارزی اضافه می شود.
    تبصره ۳:افرادی که در واحد های اجرائی پست بانک به مدت سه سال همکاری داشته اند مدت سنوات مذکور مطابق با اسناد مثبته به سن داوطلب اضافه خواهد شد
    تبصره ۴: براساس قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان همکاری ، شرایط سن افراد متقاضی از خانواده های شهدا ، جانبازان ، آزادگان ،ومفقودالاثرها( همسر، فرزندان ) در صورت ارائه گواهی معتبر از سوی مراجع ذیصلاح تا پنج سال افزایش می یابد.

    ۵- عدم اعتیاد به مواد دخانیات و مخدر

    ۶- عدم سوء پیشینه کیفری (نداشتن سابقه محکومیت قضایی که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی گردد و همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی ) 

    ۷- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی .

    ۸- بومی بودن.........

    برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

  • 11 اسفند 1394
    استخدام نیروی قراردادی صندوق رفاه دانشجویان

    استخدام نیروی قراردادی صندوق رفاه دانشجویان

    حسابداری 20  به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت نام و شركت در آزمون استخدام نيروي قراردادي صندوق رفاه دانشجویان مي‌رساند، ثبت‌ نام در اين آزمون منحصراً به صورت اينترنتي از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org از روز سه‌شنبه مورخ 94/12/11 آغاز و درروز سه‌شنبه مورخ 94/12/18 پايان مي‌پذيرد. لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمايند. لازم به تاكيد است استخدام در اين صندوق بصورت قراردادی می‌باشد.....

    به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

  • 11 اسفند 1394
    اطلاعیه سازمان سنجش در مورد دومين آزمون استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي کشور

    اطلاعیه سازمان سنجش در مورد دومين آزمون استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي کشور

    حسابداری 20  ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلباني كه در دومين آزمون استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي كشور در سال 1394 ثبت‌نام نموده‌اند، نظر اين داوطلبان را به موارد ذيل معطوف مي دارد:

    الف‌ - نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون 

     كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ كليه‌ داوطلبان‌ از روز سه شنبه 94/12/18 براي مشاهده و پرينت بر روي پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي شركت‌ در آزمون‌، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به پايگاه اطلاع رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، كد ملي، سال تولد و ...) و يا اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد پيگيري و ...) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است. ...

    به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

  • 12 بهمن 1394
    کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی

    کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی

    داوطلبان آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برای پرینت کارت ورود به جلسه خود به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند .

    حسابداری بیست به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون استخدامي سازمان تأمین اجتماعی در سال 1394 مي‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز جمعه مورخ 94/11/16 در 31 شهرستان كشور برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 صبح روز جمعه آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

    لينك مربوط به كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه‌‌شنبه 94/11/13 بر روي سايت اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي پرينت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است....

    به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

     

  • 16 تیر 1394
    اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

    اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

    داوطلبان آزمون مشترک استخدامی کشور که در خرداد ماه سال جاری برگزار گردید می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از نتیجه اولیه خود مطلع گردند.
    داوطلبان برای دسترسی به نتایج خود بایستی از طریق شماره داوطلبی و یا شماره پرونده اقدام نمایند .
     

     

     

    توضیحات بیشتر در ادامه مطلب ...